10 dní na svazovce.

02.09. 2015

Zprávu napsal: Wong a Honza.

Opět jsem se dostal k vodě, tentokrát jsem vyjel s Honzou a naplánovali jsme si 10 denní výpravu na svazovou vodu. Honza se nakonec utrhnul a dorazil k vodě o den dřív, než já. Když jsem dorazil na místo, tak zprávy od Honzy byly víc než povzbudivé, měl na kontě už několik ryb do 10 kg. Skvělý začátek, co víc si přát. Než jsem vybalil už se šeřilo, na rychlo jsem nahodil pruty. Na jeden jsem nandal můj oblíbený Natural food s AK Seafood a na druhý putovalo boilies Konopí, ovoce s AK Scopex plus ke každému pár koulí na PVA. ;-) Do dvou hodin po nahození mám už prvního kapra na Seafood, tak jsem si ho pro zvědavost zvážil a na začátek docela dobrý, ryba měla 9,5kg. Do rána jsme ještě chytli pár ryb podobné velikosti. S Honzou jsme se domluvili, že budeme fotit jen \"lepší ryby\" :-) (nad 10kg). Jelikož bylo fakt hrozný horko a nechtěli jsme sebe a je moc trápit, proto jsme většinu ryb vyhakovali přímo ve vodě. Druhý den jsme se domluvili na taktice a rozmístění udic. Rozhodli jsme se, že vytvoříme jedno společné místo o velké ploše, kam každý nahodí jeden prut. Zde jsme krmili \"slaďárnama\" a to Scopexem a Universal mixem s AK Sladký banán. Druhý prut si každý z nás umístil kousek od břehu, zde jsme spíše krmili malé místo s menším množstvím návnady. Já jsem zvolil Seafood a Universal mix s AK Veselská klobása, Honza si krmil místo Veselskou klobásou, Zelenou Olihní a Červeným játrovým lososem. Další den ráno má Honza pomalý záběr ze společného místa na Scopex, po krátké zdolávačce se už v podběráku válí náš starý známý Vykulvoč. Po zvážení má krásných 17,2kg. Už je na něm vidět, že opravdu něco pomatuje. Pár rychlých fotek a pouštíme ho se slovy \"Drž se starý brachu\" a doufáme, že ho ještě někdy uvidíme. Nebudu se zde rozepisovat o menších rybách, každý den jsme jich několik ulovili. V pondělí odpoledne jsme seděli pod deštníkem a klábosili jsme o svých rekordech, o svých zažitcích z různých výprav. Já jsem si postěžoval, že ještě nemám lysce přes 11kg. V tom se mi rozjel prut na Scopex a po krásném souboji mi končí v podběráku můj nový osobák v lyscích, tento krasavec měl rovných 13kg. To jsme nevěděli, že další den si osobák v lyscích ještě navýším. Ten den jsem od rána místo u břehu prohazoval nadipovanýma 24mm koulema Seafoodu, kolem 5 odpolední mi přišel krásný 16,5kg těžký lysec z toho místa. Ani Honza nezahálel a v dalších dnech pochytal ryby o váze 14,6kg na dvě koule Olihně a 10,8kg na Scopex. Dokonce jednu noc pustil tak 13kg kapra bez focení. Mě se do konce výpravy ještě povedlo ulovit kapry o váze 14,6kg a 11,8kg na Seafood. Ondřej nám poskytl na test nové broky Camo Shotz od firmy CARP ´R´ US. Mile nás překvapily, nečekali jsme že \"potah\" broků bude tak krásně držet i při opětovném rozevření a znovu secvaknutí. Můj oblíbený návazcový materiál je Sufix Stiff Silt, ale na jeho tvrdém potahu špatně drží bročky. Většinou po záběru skoro všechny spadnou, broky od CARP ´R´ US však zůstávaly na svém místě. ;-) Přikládám svou oblíbenou montáž i Honzovo oblíbenou montáž se šňůrkou Strip-x. Petrův zdar!
Zobrazeno: 1387 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.