Víkend na svazovce.

27.10. 2015

Zprávu napsal: Jenda Mašek

Tento víkend jsem vyrazil na jednu svazovou vodu a prvně jsem zkoušel produkty Free Fish. Dostal jsem od Ondřeje na otest boilies Červeného játrového lososa a Natural food. Den dopředu jsem si došel poředkrmit místo a pokecat s Ondřejem, který seděl nedaleko. Měl chyceného pořádného kapra, ale nevypadalo to na nějaké rodeo :-). V pátek jsem byl na místě. Chytal jsem - jeden prut na kraji předkrmeného fleku a druhý prut jsem vyvezl dál na okraj jámi co jsem echolotem pod vodou našel. První záběr se dostavil od jámy už první večer, po pár hodinách lovu. První vlaštovka, hodně zajímavej šupík s rozházenými šupinami 71cm a 7kg. Ráno po snídani se ozval prut od krmného místa na jednu ořezanou 20mm kuličku Natural fooda s 16mm plovkou Natural fooda. Po chvilce na člunu do podběráku navadím šupíka 76cm 8kg. Večer jsme s Ondřejem popili nějakou tu lahvinku oblíbeného šampaňského a šli spát.
Ondřej v neděli ráno odjíždí kolem domů a já pomalu balím a povídam si se starším kaprařem který šel okolo. Najednou nás z rozhovoru vyruší jedno pípnutí hlasiče. Koukám jak vlasec padá na vodu zvedám prut a cítím větší rybu. Vyražím za ní na člunu, po 15 minutách se pod hladinou blejskne krásnej šupík. Šup s ním do podběráku a jedeme zpátky. Šupík krásně napěchovanej s mírama 85cm a 12kg. Za mě uspěšná výprava, kort když to po revíru nikomu moc nebralo.

Krmil jsem vždy jen hrstku 20,24mm kuliček okolo montáže. Vše fungovalo jak mělo, byl jsem nadšený. Free Fish koule makají skutečně parádně! Těším se na další výpravu.
Zobrazeno: 1223 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.