Rychlý double!

08.05. 2016

Zprávu napsal: Petr Šimeček

V pondělí jsem skončil v práci dřív. Vyrazil jsem k Danovi pro věci a rychle jel na přehradu. Po naložení věcí do pramice jsem dojel na místo kde jsem měl z minulého dne od Dana zakrmeno, tak nebylo co řešit. Po několika chycených jesenech jsem dostal razantní jízdu na jednu 20 mm kuličku Červeného játrového lososa. Když už jsem měl kapra těměř u břehu, tak jsem dostal jízdu i na druhý prut – tentokrát na Kořeněného smraďocha. Rychle jsem kapra podebral, nechal v podběráku a šel jsem se věnovat druhému prutu. Na tom jak se zdálo nebyla taky malá ryba. Po zdolání kapra jsem ho podebral do podběráku s již chyceným kaprem. Metr a váha ukázali kapry 73cm (smraďoch) 7kg a 77cm (losos). Neměl mě kdo vyfotit, kapry jsem vyfotil jen na podložce a mazali zpět. Pak brali menší kapři do 70cm....
Druhý den dorazil Dan a začlo se měnit počasí. Další den celý propršel a rybám se moc něchtělo, tak jsme den ztrávili v bivaku nad pivem a čekali co se bude dít...Ve čtvtek jsem nebyl línej a hned brzo ráno znovu nahodil pruty (narozdíl od Dana,který se převaloval na lehátku.) Po chvíli přišel záběr na Danův prut – smraďoch, byl z toho šupináč 66cm cca 7kg. Následně přišli ještě dva šupíci přes 70cm na smraďocha. Na lososa jsem už jízdu nedostal.... Chytali jsme jen na osvedčenou kvalitu od FREEFISH. Petr a Dan.
Zobrazeno: 1125 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.