Týden bez mráčku

30.08. 2016

Zprávu napsal: Ondřej a Lucka

Konečně jsem se dostal zase na delší dobu než pár hodin na ryby. Vyrazili jsme s Luckou na svazovou vodu. V plánu jsme měli přehradu nebo jsme uvažovali o Suchdolské pískovně, která nás delší dobu láká. Ovšem tam je kalamita s komárama... Předpověď počasí byla katastrofální. Nejteplejší týden z celého roku, neměl být ani mráček. Vše se vyplnilo. Chtěl jsem vyrazit na přehradu, zkusit to dva dny a pak případně zkusit záložní plán. Změna termínu naší výpravy nebyla možná, Lucka měla nahlášenou dopředu dovolenou úterý až pátek a přes to nejel vlak.
V pondělí večer jsme vyrazili na místo. Ku velkému podivu, poslední týden, kdy se smělo 24h lov a nikde v dohledu ani noha. Sedli jsme na mé oblíbené místo, kde jsem nejen začínal na této přehradě lovit, ale v podstatě začínal i s pořádnou kaprařinou. Na výpravu jsem nám vzal klasicky jen boilies na chytání i na krmení. Na společné místo boilies, které právě testujeme, s názvem TOTAL NATURAL.

Něco málo k tomuto boilies -
Poladil jsem mix Natural food. Úplně jsem z něho vyřadil rybí moučky, takže to bude asi první masovka na trhu, která vůbec neobsahuje již okoukané rybí moučky. V mixu jsem přidal ještě více přirozené potravy - mé unikátní moučky vlastní výroby z hmyzu, z larev a z patentek. Stále obsahuje moučky z olihní, GLM, nyní krill a víc už si nechám pro sebe. Co je ovšem hlavní, místo klasického 50 ml amino komplexu na kg suchého mixu, boilies obsahuje několikanásobně víc tekuté složky - nazveme ji třeba živý džus. :-D (patentky a červy) A neobsahuje žádné esence. Nikdy jsem pro kapry nedělal nic nechutnějšího.

Lucka druhým prutem lovila na její oblíbené boilies - trvanlivé Konopí, ovoce s AK Scopex. Já nikoho nepřekvapím Červeným játrovým lososem. :-) Jako vždy dopředu nadipovaný v tekutém i suchém dipu, abych se o něho již nemusel u vody starat. TOTAL NATURALu jsme měli zhruba 12 kg, Scopexu Lucka schytala dvě tříkilové balení, já lososa asi 8 kg.
Večer jsme prokrmili vhodná místa, nahodili a šli spát. Druhý den ráno mě mile překvapil první záběr od 7 kg lysce. Do večera jsme s Luckou vytáhli každý dva kapry podobné velikosti. Všechny záběry byly od břehu na naše krajní pruty z hloubek 4-6 m. Tedy na lososa a scopex. Scopex Lucka kombinovala s fluoro plovkou scopex, já lososa kombinoval se ovocnými, žlutými plovkami Sladký banán a Ananas. Natural jsme chytali samotný 20 nebo 24 mm. Druhé ráno se konečně rozjel prut z větší hloubky na testované boilies. Lucka vytáhla krasavce 13,2 kg. Až do pátku, kdy Lucka odjela za povinnostmi, jsme tahali hlavně v noci a dopoledne. Přiznám bez mučení, že mě Lucka dost přechytávala. Brali nám kapři podobné velikosti 7-10 kg. Z kraje jsme jich pár vyfotili. Po pátečním odjezdu Lucky se zvednul pořádný vítr a potvrdilo se mi, že je přehrada bez kyslíku. Ihned po tom, co se drobet zčeřila voda, to začalo brát i odpoledne v největším horku. A to i z hloubky. Stále ta samá velikost. Povedl se mi i jeden pěknější 11 kg na Total Natural. Vyfotil jsem ho co nejrychleji samospouští v mobilu, která je šikovně na hlasový povel. Výsledek focení běs, ale kapr v pořádku a hbitě odplul. O víkendu to bralo parádně. Na poslední noc za mnou přijel Jirka a také si vytáhl pěkné kapry na Total Natural. Povedli se také tři sumečci.

Na to, jaké jsme měli počasí, vodu bez kyslíku, minimální aktivitu ryb, to byla povedená výprava. Pěkně jsme si zachytali krásné kapry, i když přeci jen jsme doufali, že připlave i nějaký větší. Tak zase příště!

Testované boilies nachytalo největší ryby. Lidi, kterým jsem ho již dal na otest, jsou nadšení, vypadá to velmi dobře. Těšte se na další úlovky na toto unikátní boilies, zítra ho budu zase vyrábět. ;-)
Zobrazeno: 1242 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.