Soukromák ve tření

24.05. 2017

Zprávu napsal: Márty

Vyrazil jsem sám na jednu soukromou vodu v Jižních Čechách. Měli za mnou přijet známí o 2 dni později , ale nakonec to nějak nedopadlo. Jel jsem radši dřív, abych chytl dobrej flek, zakrmil a pěkně si odpočinul u vody. Po příjezdu zjišťuju že flek je volnej -což je super. Správce mi potvrzuje moje obavy, že jak se udělalo vedro tak přestaly brát a půjdou do tření. A taky že jo. Kapři se začali třít. No nic. Nezoufám, vše si připravím a na večer nahazuji a věřím že to příjde. Přes noc ani pípanec. Druhý den taky nic. Začínám být zoufalej, ale stále věřím. Další den ráno mě konečně budí ukrutná jízda. Vybíhám z brolka a zdolávám pěknou rybu a v tom se mi rozjel i druhej prut, ale po chvilce přestal jet. Po 15 minutách mám na podložce krásnýho 19 kg šupíka. Přišel na 24ku červenýho játrovýho lososa. Nelenim dokrmuju a peru na oba pruty 24ky Lososa. Hned po náhozu asi po minutě další jízda a 13kg lysec. Pak byl celej den klid. Večer nahazuju jeden prut s Lososem na mělčinu kousek od rákosí zhruba do 1 metru hloubky a to se vyplatilo. Ráno pozoruji jak se kapři třou a v tom přišla jízda a zdolávám šupíka 19.8 kg. Mám neskutečnou radost. Každej den osobák .Pak do druhého dne ani záběr. Další den se změnilo počasí .Začal foukat vítr ,zatáhlo se a ochladilo. pak to začlo . Ve 3 hodiny odpoledne mě budí jízda z mělčiny. Neskutečnej tah . Říkám si co to může být za monstrum. Zhruba po 25 minutách zdolávám krásnýho mohutnýho šupináče .Takovou rybu jsem ještě neviděl. Přišel se podívat i správce a společně vážíme. Na váze se ukazuje 25 kg a je mi jasný že to tam je .Po převážení a odečtení podložky nám vychází 20.1 kg. Je to tam! Snažíme se fotit, ale objetiv je v kopru a špatně zaostřuje - no nějaká fotka tam je , ale bída . Do večera jsem chytil ještě 4 krásný Kapříky od 12 do 15 kg a v noci zhruba kolem jedenáctý přichází razantní jízda a zdolávám poslední rybu výpravy. Krásnýho lysce s obřím pupkem rovnejch 20 kg. To jsem ještě nezažil. Losos je prostě bomba koule. Přemluví kapry i ve tření :-) Nechal jsem pár koulí pořádne vyschnout a na ty jsem chytal . Vydrželi pod háčkem spolehlivě i 2 dni. Bez lososa už bych na žádnou výpravu jet nechtěl . Věřím mu na 100%
Díky Free fish a ať se všem daří . S pozdravem Márty
Zobrazeno: 1116 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.