Prodloužený víkend

09.06. 2016

Zprávu napsal: Šachy

Zdravím freefisháci,

tak jsem letos již podruhé byl pořešit povolenku na svazu a rovnou jsem si to s Martym štrádoval na prodloužený víkend k přehradě. Když jsem byl na cestě k vodě, tak jsem si říkal, že je parádní a mohlo by to šlapat, ale opak byl pravdou. Udělalo se pěkně a bylo strašný vedro. Při nakládání věcí na loď zrovna přijeli lapkové, kteří výpravu končili, načež nám oznámili, že do včerejška to jezdilo parádně, ale dneska je to úplně mrtvý. „Paráda,“ řekl jsem si, „to mám nejradši“. Pruty jsme rozmístili do různých hloubek a pod hák jsme stražili klasiku v podobě smraďocha a lososa. Do půlnoci se krom vypití všech vychlazených piv dvanácti stupňových nic nepřihodilo, a tak jsme pruty poslušně vytáhli z vody a šli si lehnout. Ráno nahazujeme pruty zpět do vody a Martymu se daří udělat záběr od menšího kapříka. Poté přehazuji jeden prut hlouběji do zátoky s 24mm kulí lososa v těstíčku. Netrvá to ani dvacet minut a dostávám záběr. Zrovna jsem na vodě, a tak si přebírám prut od Martyho a mohu si v klidu užít zdolávačku z lodi. Kapříka jsem úspěšně zdolal, byl pěkný, takže šup s ním na podložku, pár foteček a kapr si to již míří do svého domova. To bylo ale vše a do večera se to už ani nehlo. Ráno mi přichází záběr na ten samý prut, beru ho do rukou, načež se ohýbá do luku, ale jen co se do toho ryba opřela, tak byla fuč. „Hm, paráda.“ Dopoledne zdolávám na ten samý prut ještě dva pěkné kapry, tzv. nadějná pupída. Po obědě, jelikož je neděle, mě Márty opouští, páč musí v pondělí do fachy, a tak zůstávám sám. Je mi divné, že se to na druhý prut z koryta ani nehne, a tak beru prut do ruky, abych to přehodil, ale opět váznu. Marty se s tímto problémem potýkal také. No nic, nebudu lenit, a tak vyjíždím na vodu s kotvičkou. Na vodě trávím nějaký čas a vytahuji mnoho větví, asi 5 km vlasců a různých montáží. S čistým svědomím nahazuji na koryto a jdu si udělat oběd. Odpoledne na něj dostávám záběr a zdolávám menšího kapříka, takže jsem rád, že ta práce k něčemu byla. Na noc sundávám smraďocha a i na druhý prut stražím 24mm lososa s 18mm plovákem ananas, přikrmuji a jdu si lehnout. V noci mě probouzí jízda, po cestě k prutu stihnu dvakrát spadnout a přijít o obě pantofle . Kapr pěkně bojoval a nakonec na mě vykoukl hubenej dlouhán 87cm, a tak jsem si mohl vyzkoušet focení na samospoušť za tmy. Ráno a celé pondělí se mi záběr dělat nedaří, a ani se nedivím, v tom šíleném vedru bych také žádnou aktivitu nevyvíjel. A tak balím a valím si to domů. Kapříkům se moc nechtělo, za 3 dny jsem lapnul 5 kaprů a o jednoho pěkného jsem přišel. Všechny lepší ryby se pohybovali okolo 9kg. Ryby byly z toho tření pěkně pobytý, a tak jsem je poctivě ošetřoval klinikem. Jo a nejlíp šlapal 24mm losos v dipu a těstíčku.
Zobrazeno: 1222 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.