Závod - LRU položená Velká Tušť ČRS

30.09. 2019

Zprávu napsal: Žižka a Kesam

S parťákem Honzou jsme se vydali na závody, které pořádal Český rybářský svaz oddíl LRU, podle mezinárodních pravidel FIPS. K losu jsme přistoupili jako čtvrtí. Lovné místo číslo 14. Po zkontrolovaní mapy zjišťujeme, že sedíme na pláži mimo top fleky. Zrychlený přesun na místo, vše vyložit. Začal kolotoč příprav a mapování dna za pomoci markru. Po pár hodech zjišťujeme na 80m hranu z 3.7m na 6.5m. Po domluvě s parťákem Honzou. Já beru levou stranu našeho sektoru a budu lovit na co největší vzdálenost na kterou jsem schopen dopravit své montáže. Honza se rozhodl lovit co nejblíže na hraně. V krmení jsme již měli z jiných závodů jasno. Měli jsme s sebou 15 kg Červeného jatrového lososa a 15 kg Total naturalu v průměrem 16mm a 20mm a 10kg testovaného Milk shaku. Já jako vždy na jeden prut Lososa s půlkou plovouciho boiles Ananas obalit do těsta hurá do vody. Na záběr jsme čekali až do druhého dne odpoledne na konci naše první bodovaná ryby s váhou 6,4kg. Slušný začátek říkáme si. Tak všechny pruty přezbrojuju na lososa. Honza zvolil jednu vymočenou 20mm kuličku lososa a na druhý prut dal smraďocha v dipu, kterého měl zalitého cca rok. Před půlnocí se mu roztáčí cívka navijáku po zdolání podebíráme kapříka s váhou 5.6kg. Zjišťujeme, že se aktuálně po této rybě nacházíme na průběžně prvním místě. Bohužel pro nás dalšího záběru do svítání nemůžeme docílit. Ráno po svítání u kafe probírané co zkusíme změnit, aby jsme ulovili ještě nějaké bodované ryby. Honza se rozhoduje pro návazec Withy Pool Rig, na který nastrazuje pop up Scopex a do pva novinku letošní sezóny peletky stejné příchuťě. Cca po 15 minutach dostává záběr na jehož konci je cejn. Vrací se zpět k montáži z jednou 20mm kuličkou lososa. Po hodině dostává záběr, ale ryba bohužel padá. Po další hodině dostává opět záběr ryba tam je, ale nebude veliká. Kousek před podběrákem nám padá bodovaná ryba. Říkáme si že nás tato ryba bude mrzet. Během dalších 15 minut má Honza další záběr, ale po zvednutí prutů ryba opět padá. Říkáme si, že nám ryba konečně najela do krmného místa, ale opak je pravdou do večera se nic neděje. Přehodíme, do krmíme a do půlnoci přešlapujem u prutů po rozhovoru s rozhodčím zjišťujeme, že nám na bednu schází jakákoliv bodovaná ryba. V půl 3 přehazuji pruty a jdu si znova lehnout. Okolo půl páté ráno dostávám dosti razantní záběr na stejnou kombinaci jako poprvé. Po podebraní a zvážení ryby zjišťujeme, že se dostáváme na bednu a máme prozatím nejtěžší rybu závodu. Co víme od rozhodčích všude chytají jak o život ale samé nebodované. Do konce závodu už se záběrů nedočkáme. Zabalíme naše věci naložíme zpět do auta a vyrážíme na vyhlášení výsledků, kde se dozvídáme pořadí. A výsledek je 3 ulovené ryby s celkovou váhou 19,34kg a celkově druhé místo a nejtěžší ulovená ryby. Zklamáním pro nás bylo, že nám chybělo na první místo 0,16kg. Chtěl bych vyzdvihnout ještě jednu věc a to, že byli jen dva teamy, které odevzdali krmení na rybářské kroužky pro děti a jedním jsme byli právě mi. My víme jaké krmení je top!
Zobrazeno: 1105 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.