Dluh

03.06. 2020

Zprávu napsal: Kesam

Vyrazil jsem po měsíci na přehradu tentokrát pod věže. Kámoši, už tam byli skoro týden já pracovně nemohl klasika. Vpátek jsem dojel k večeru nastřílel jsem kobrou koule a šel si dát pár piv, do dvanácti bez záběru. Šel jsem do auta nachystat návazce na ráno a nabít nové kule a PVA. Na choda s long shangem jsem navrtal plovku 18 mm Kořeněného smráďu a obalil ho do těsta zhruba na 30mm. Na druhej jsem nabil lehce ořízlého Total naturala 30mm a nabušil jsem PVA, nařídil jsem budíka a šel spát. Ve 3:50 vstávačka. Nikde nikdo klucí chrápali dál tak jsem to tam poslal z odhozu vyškrábal se zpátky nahoru dal jsem si cigárko a zalezl spát. Do 15 minut vyjel levej prut s plovkou smrádi takovým stylem, že jsem nevěděl která bije. Vstávačka obouvačka a hurá dolu zvedám prut kapr o 50 metru vlevo a furt si bere cejtím, že je těžkej. Skáču na člun a vyrážím souboj trval asi 30 minut a odtáhnul mě pěkně daleko. Když se poprvé ukázal u člunu odhadoval jsem ho 15+ ještě jsme si tam chvilku hráli a šup do podběráku. Cestou zpátky koukám nikde nikdo všichni chrápou :). Jedu k žiškovi a povídám polez ven ty lemro líná jdeme fotit! Váha se zastavila na 18kg, nádherně široká ryba! Během focení se mi rozjíždí druhej klacek taky dost razantně. Nanuk ho brzdí přebírám si prut jdu na vodu a hned jsem zpátky. Kapr má 11kg vytřenej pobouchanej zobnul totalka 30mm. Tahle voda mi to dlužila a ted vrátila díky SV Petře. Lovu zdar bejci.

Zobrazeno: 1396 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.