Odpoledne na svazovce.

15.07. 2020

Zprávu napsal: Ondřej

3 x na večer u vody, pokaždé pořádný kapr. Takhle funguje správně rozkrmené místo. Den dopředu jsem si zase došel prokrmit místo 3 kg speciálním boilies na masivní zákrmy a dlouhodobé udržení kaprů na krmném místě Tuňák/Kaviár, k tomu pár hrstí boilies, na které jsem měl v plánu chytat - Testovaný Milk shake a Červeného játrového lososa. Včera skvělý obří Trakker bágl na záda a šel jsem nahodit už v odpoledních hodinách, protože jsem s sebou měl holky. Bohužel komáří kalamita nedovoluje, aby se mnou poseděly do večera a viděly nějakého kapra. Zablbli jsme ve vodě a mezi tím jsem si nahodil, nakrmil znovu 3 kg Tuňáka a nějakou hrst Lososa a Milka. Při západu slunce mi to rozjel ukázkový lysec  11,7 kg na mojí oblíbenou kombinaci Lososa s popkou Kořeněného smraďocha. Pak se mi rozjel prut s Milkem, zajímavé zrovna ve chvíli, když jsem dokrmoval, takže když mu padaly koule na hlavu. :-) Ten mě hrozně vodil, ale nakonec se vyhákl.  Návazec byl zamotaný asi od cejnů, že jsem se divil, že se vůbec píchnul. Škoda no. Před půlnocí to zobnul ještě kapr zhruba 8 kg. Už jsem měl vybitý telefon, tak šel hned zpět a já domů.

Zobrazeno: 1279 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.