Labe

17.11. 2020

Zprávu napsal: Libor a Matyáš

Dlouho jsme se neozvali s žádnou zprávou, nebylo to tím že se nemáme s čím podělit. Pouze nebyl čas to všechno sepsat. Na jaře jsme se společně s Matyášem a Honzou vydali před závodem Free Fish cup na týden zkusit Labe. Už od začátku to bylo všechno špatně, příjezd za tmy, deště a to měl ještě Matyáš berle. Naše místa co byly v úvahu byla plná, tak Honza rozhodl a sedli jsme na jeho úspěšné jarní místo. Po noci planých záběrů od tekoucí řeky, jsme si řekli že se přesuneme mimo tok na stojatou vodu. Na úseku jsme zůstali, jen se posunuli na stojatou vodu s tím spojenou. Věděli jsme že se zde nesmí bivakovat, ale dáme klidně týden pod nebem. Celý den jsme se stěhovali a na chytání nezbyl už moc čas.
Další dvě noci jsme se pomalu rozkoukávali, na pro nás nové vodě. Dokonce jsme i měli nějaké záběry, mě se povedlo i na můj krmný flek dostat lepší rybu. První dvě jsem ztratil, ale třetí už končí v podběráku a je to krásný starý šupináč s váhou bezmála 16kg. Jsme úplně vyměnění, začínáme makat a krmit, všechno asi děláme dobře a snad se konečně blízká na lepší časy. A teď to začalo. Místo očekávaných záběrů přijela asi tři hodiny po mojí rybě rybářská stráž. S klidem nám říká že nic neporušujeme, ale večer nás tady už nechce vidět. Jinak hrozí pokutou za to že máme lehátko v CHKO. Tahle situace nás naštvala. Voda na které je stovky lodí, pozemky až do vody včetně hotelů a tohle nikomu nevadí. Lehátko to je zlo, to se ví.
Co teď máme ale dělat, je odpoledne a než se zabalíme a nahážeme do auta je zase skoro tma. Naštěstí se kolem nás motá hodně dobrých kamarádů, včetně Ondry Filipa bez kterých by dnes už prakticky nešlo tímhle stylem lovit kapry. Ten nás po krátkém telefonátu posílá na jinou vodu, kterou zná moc dobře. Poslední tři noci doklepeme tady, sice se nesmí používat člun který by byl velkým pomocníkem. Naštěstí jsou dobrá místa hned pod nohama. Nemáme ani záběr. Poslední noc už ani nedoufáme že se něco povede a pomalu nosíme věci do auta, necháváme jen nezbytné. Pár minut před koncem doby lovu mě budí Matyáš že má prase v podložce. Zabral na nejbližší prut hned pod stromem a zvedl si svůj osobák na skoro 19kg. Byla to jeho jediná ryba za celý týden.
Ráno balíme a odjíždíme na Free Fish cup. Byl to týden plný stěhování, navzdory všem nezdarům se i pár kaprů povedlo. V součtu jich bylo ale sotva deset, velikost dvou to ale dohnala. Byl to super týden plný srandy. Nejvíc nám fungoval Čerstvý játrový losos a Total natural. Ještě jednou díky.

Zobrazeno: 1126 x
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.