Zprávy od vody

Podzim začíná

20.10. 2020 | Zprávu napsal: Ondras

Zdravim všechny slušné rybáře.  Jak už tomu u mě je zvykem posledních pár let, ani letos se přez letní období nic nemění a já se rybařině nevěnuji nebo k vodě vyrazim jen z řídka na pár hodin. O to víc se těšim na podzim a zimu období, které jsem si zamiloval. U vody nen ...

Další výprava

19.10. 2020 | Zprávu napsal: Prach

Zdravím FF. Netrvalo dlouho a opět jsem vyrazil na víkend na svou oblíbenou řeku. Jelikož je podzim a vypouští se rybníky, tak byla hladina řeky příliš vysoká a velký proud táhl sebou plno nečistot, tak že jsem své montáže neudržel tam kde jsem chtěl. Proto jsem rozkrmil míst ...

Nedělní večer na svazovce

19.10. 2020 | Zprávu napsal: Ondřej

Když jsem v týdnu vyráběl Kořeněnou brusinku a cítil tu vůni, řekl jsem si podzim je tady. Tuhle vůni už mám v hlavě spojenou s podzimem a brzkým jarem přes 10 let. Dřív jsem na ní chytával v tomto období pořád. Od té doby přibylo několik dalších skvělých boilies do stud ...

Přehrada

18.10. 2020 | Zprávu napsal: Milan

Ahoj, posílám pár kaprů z mnoha chycených z výpravy na přehradu. Chytal jsem na moje oblíbené boilies Krill/seafood a testovaný M ...

Moje čtyřhodinovky

14.10. 2020 | Zprávu napsal: Jira

Zdravim,posílam par kapřiků ze svazovky,nejsou to žádní velikáni ale potěší každý záběr kor když mate sebou vnuka zapáleného do rybařiny a potřebujete akci.Ta radost ze zdolání prvního kapra byla veliká.Třeba půjde v dědových šlepjejích.Nástrah ...

Rychlá akce

14.10. 2020 | Zprávu napsal: Nanuk

V pátek odpoledne jsem za pěkného počasí vyrazil k vodě, po předchozí úspěšné výpravě mi zbylo ještě pár kilo koulí. Na místo náhozu jsem kobrou zakrmil testovaným Milk shakem. Po třech hodinách přišel první záběr od menšího kapříka. Po soumraku přišel druhý zábě ...

Lipno po 27 letech

12.10. 2020 | Zprávu napsal: Nanuk

Ahoj, minulý týden se mi naskytla příležitost vyrazit s kamarádem na Lipno. Ve čtvrtek jsem se po 27 letech ocitl zpět na tomto krásném jezeře. Místo bylo předem dané v krásné velké klidné zátoce. Ihned po příjezdu jsem si pomocí člunu a echolotu zmapoval dno zátoky a usadil ...

Závody se smraďochem

06.10. 2020 | Zprávu napsal: CT Zero

Čusan borci, vydali jsme se na první naše závody. Když jsme přijeli na místo, zjistili jsme že jsme tam jenom 3 nováčci, jinak stará parta která tam jezdí roky. Následující den proběhl los. Vylosovali jsme č. 18. Byli jsme nadšeni, bylo to poslední místo na hrázi. V 10:00 závo ...

Poprvé s Free Fish

06.10. 2020 | Zprávu napsal: Barboš

Začátkem měsíce října jsme s naší rybářskou bandou měli tradiční soustředění, tantokrát na jedné z českých pískoven. Rozhodl jsem se poprvé vyzkoušet boilies Free Fish, o kterém jsem se dozvěděl víceméně náhodou. Zvolil jsem Total natural + AK červ s plovkou červ, a d ...

Kořeněný smraďoch v akci

29.09. 2020 | Zprávu napsal: Kuba

Zdarec freefišáci,  Posílám zprávu od vody, kdy jsem vyrazil na jednu noc na pískovnu. Po příjezdu k vodě jsem zakrmil posledními zbytky koulí a to směsí krilu, smraďocha a totálu. Na montáže jsem pak nasadil smraďocha a totál obojí s půlkou plovky. Ze začátku to nevypadalo ...

číst více >

3. místo na závodě na Radnici!

29.09. 2020 | Zprávu napsal: Zdenda

Zdravím Frefihsáci! Po dlouhé době jsem byl závodech. Ten probíhal na lomu Radnice pouze pro neslyšící. Skončil jsem na třetím místě. Brali nejlépe na Kořeněného smraďocha a Ananasové popky. Závod trval 3dny a posílám fotky a tabulky. Zdravi Z ...

Víkend na svazové pískovně

26.09. 2020 | Zprávu napsal: David

Opět jsem vyrazil s kámošem na krátkou výpravu, vzal jsem si svoje osvědčené boiles na za krmení tuňák/kaviár a přimýchal jsem trošku červeného jatrové lososa a testovanou novinku Milk shake. Povedlo se mi pár hezkých ryb . A taky dv ...

4 dny s Juniorem

26.09. 2020 | Zprávu napsal: Čip

Zdarec bando, koncem července jsem vyrazil s kámošem a jeho synátorem na dlouho plánovanou kapračku na nedaleký soukromý revír. Na to, že panovala brutální vedra,tak jsme nakonec ryby donutili ke žraní a pár pěkných kousků se na břeh podívalo. Jak to tak bývá,tak junior nás vy ...

Letní kapři

25.09. 2020 | Zprávu napsal: Martin

Ahoj FF. Posílám pár fotek z léta kdy se mi povedlo nachytat spoustu krásných kaprů a i když se nepovedl žádný obr, tak jsem si rybařinu s kuličkami free fish parádně užil. Na krmení jsem používal boilies na masivní zákrmy kreveta/švestka a krill/seafood a za nástrahu total na ...

Dvacka z Labe

21.09. 2020 | Zprávu napsal: Filip

Ahoj FF parto. Po závodech jsme se rozhodli vypravit s Vojtou na Labe. Byli jsme domluveni na dvě noci. Avšak Vojta byl nedočkavý a vyrazil o den dříve vyzkoušet jednu menší tůň, na které se mu podařilo ulovit krásného šupináče. Ve středu ráno jsme se sešli u Lab ...

Po třech letech na Labi

20.09. 2020 | Zprávu napsal: Jirka

Zdravím všechny z FF, vyrazil jsem zkusit Labe, na kterém jsem nebyl 3 roky. S FreeFish koulema jsem tam byl poprvé. Pod háček jsem dával 24mm Kořeněného smraďocha + popup smráďa. I přes neskutečná vedra se mi ale dvě krásné ryby povedly. První byl šupík 13kg a druhý lysec 8kg ...

číst více >
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.