Zprávy od vody

Začátek září na svazovém stojáku

25.10. 2021 | Zprávu napsal: Lukáš Vidlák

Ahoj parto, po dvou výjezdech pod pálavu jsem se vrátil na 9ha svazový stoják, kde se mi na jaře dařilo. Byl jsem plný očekávání co se bude dít. Nic jsem nevymýšlel, jako nástrahu jsem vzal testovaný ocean master v průpměru 24mm zalitý dipem a zasypaný práškovým dipem stejn ...

Týdenní výprava pod Pálavou

21.10. 2021 | Zprávu napsal: Sofo

Zdar freefish bando. Koncem září jsem se vydal na týdenní výpravu na Pálavu, kterou jsem měl naplánovanou dlouho dopředu a podle toho jsem se na ní taky vybavil, vezl jsem si sebou cca 40kg koulí převážně krmný koule Krill-seafood a tuňák kaviár který jsou fakt výborný nejedn ...

Ostrý zimní Losos 2

20.10. 2021 | Zprávu napsal: Jira

Ahoj,tak tady je ten šupináč ale chytit dál dva kapry jako Ondra se mi určitě nepodaří.Ale snad do konce roku ještě nějakého kapra vydoluji z této krásné vody.Navnada jako posledně-O ...

Sobotní rychlovka u vody

20.10. 2021 | Zprávu napsal: kanov

Ahoj, v sobotu bylo hezky, tak jsem vyrazil na chvilku k vodě. Po pár hodinách jsem dostal 2 záběry na 24mm Total natural + AK Červ. Na břeh se podívali dva dor ...

Dva večery na svazovce č.3

19.10. 2021 | Zprávu napsal: Freefish

Potřetí a zase to bylo stejné. První večer jsem vyrazil už odpoledne s Vaneskou a navečer přišel i zbytek rodinky. Ovšem záběr se do desíti nekonal. Včera jsem vyrazil s tátou, ten zkoušel marně chytit něco na rybičku. Já jako přes kopírák měl zase dva záběry. Jeden na tes ...

Ostrý zimní Losos

19.10. 2021 | Zprávu napsal: Jira

Ahoj,myslím že už jsem to tu jednou psal,není to tak že vyjedu na ryby a nachytám.Měl jsem to jak Ondra.Nakrmím,vyrazím a nic.Tak jsem znovu prokrmil a druhý den to píplo.Váhově za Ondrou pokulhávám,ale ty zdravé huby,ta bojovnost a to že tu ty ryby jsou je pro mě uspokojující.Ta ...

24h u vody

18.10. 2021 | Zprávu napsal: Roman

Čau freefišáci, vyrazil jsem na vodu kde se mi 2x předtím nepodařilo vytáhnout žádnýho kapra. Vyrazil jsem tam jen přes noc, ale tentokrát na hráz. Na jeden prut jsem hodil 20mm smraďocha a na druhý prut zimního lososa + pop up ledový šok. Ke každýmu prutů jsem nakrmil 40 koulí ...

Dva večery na svazovce č.2

18.10. 2021 | Zprávu napsal: Ondřej

Další dva podzimní večery byly jak přes kopírák s těmi před pár dny. Akorát bylo hezčí počasí. Předkrmené místo a první večer ani píp. Druhý večer jsem zkusil na jeden prut s Oceanem nakrmit mírně. Na druhý prut jsem dal vyváženku Červeného játrového lososa obalenou v ...

Řeka

15.10. 2021 | Zprávu napsal: Vojta

Ahoj, kapříci ze tmy jsou z řeky kam jsem vyrazil sám, potřeboval jsem trošku orazit od všedních starostí. Při příjezdu k řece jsem zakrmil kuličkami Krill/Seafood a na ně jsem také chytal. Nejdřív jsem chytil pár malých kapříků a tloušťů a tak jsem nastražil dvě 20mm kul ...

Test 2

15.10. 2021 | Zprávu napsal: Jira

Mám tu zase pár kapříků na testované boilie Oceán Maste ...

Dva večery na Svazovce

15.10. 2021 | Zprávu napsal: Ondřej

Nejlepší období pro lov velkých kaprů je tady! Došel jsem si prokrmit místo, kde jsem ještě nikdy nedřepěl. Zakrmil jsem pořádně. Měl jsem zbytky ze závodů Lososa a Ocean mastera v průměru 20, 24 a 30 mm + jsem ještě přihodil mé oblíbené boilies na masivní zákrmy Tuňák/K ...

Ocean Master

14.10. 2021 | Zprávu napsal: Jira

Ahoj,voda se ochlazuje a tak přišla doba vyzkoušet testované boilie Ocean Master.Výsledek vidíte,na této vodě udělat záběr je uspěch.Jsem rád, že okolnosti mě sem vyhnali ...

Stairs 2 Hell

12.10. 2021 | Zprávu napsal: Ondřej

Letošní Stairs pro nás nezačal dobře. Vylosovali jsme číslo 62. na okraji zátoky, kterou nikdo nechce. Náš druhý team měl los o něco lepší, nicméně také žádný zázrak. Místo úplně u hráze, plné vázek,  které v minulých letech moc nebodovalo. Oba teamy jsme dělaly co ...

Týden u vody

12.10. 2021 | Zprávu napsal: Tomáš

Ahoj Freefišáci, mám tu jeden nevyřízený restík z letní rybačky na jihu Čech, tak tady ho máte :) Koncem srpna jsme vyrazili spolu s Čipem, fenkou Rózou, Alexíkem a jeho taťkou Michalem na dlouho plánovanou týdenní dovču za kaprami, na soukromý revír nedaleko od ČB. Na místo ...

Začátek podzimu

11.10. 2021 | Zprávu napsal: Vojta

Ahoj všichni. Vyrazil jsen na dvěnoci k vodě na naší pískovnu. Na krmení jsem si vzal trochu partiklu, boilie Total natural a pelety Smraďocha. Všechno jsem to tam nahazel raketou a rozjela se pěkná série záběrů. Nějaké ryby bohužel popadaly ale povedlo se i pár lepších. ...

Říjen začal

10.10. 2021 | Zprávu napsal: Pavča - Amatér/method men

Čaute, první víkend v říjnu jsem vyrazil k vodě. Chytal jsem na krevetu/švestku 2x20mm a vyváženku Totála. Jezdilo to celkem slušně. Kapři cca od 40cm do 60 cm. Na téhle vodě se celkem ryby rvou jak na řece. Jeden malej bojovník mi dokonce zlomil háček u břehu. Docela jsem čumě ...

číst více >
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.