Zprávy od vody

Zajarky a Labské toulky

27.07. 2020 | Zprávu napsal: Marek

Zdravým všechny příznivce FF teamu. Po několika Labských toulkách, jsem se dostal ke své první zahraniční výpravě směr Chorvatsko . Cesta byla náročna čekalo mě cca 780km při tom samozřejmě zdržení kolony Slovinské hranice hned s pokutou . A místo 6 večení jsem dorazil k ...

Krátká vycházka na svazovku

26.07. 2020 | Zprávu napsal: David Kolář

Byl jsem na krátké vycházce na svazové vodě a povedl se mi krásný kapřik s váhou 9,3 kg. Zabralo na Červený ját ...

Přehrada s dětma.

23.07. 2020 | Zprávu napsal: Jakub Markovický

Ahoj,minulý týden jsem vyrazil s kamarádem a prckama jako každý rok na týdenní výpravu na Hněvkovice.Bohužel den před odjezdem se mi porouchalo auto a výprava se mi tak zkrátila na čtyřdenní.Ryby moc nebraly chytil jsem tri kapřiky kolem 70cm ale hned druhý den jsem odpoledne vytá ...

Večer na svazovce

22.07. 2020 | Zprávu napsal: Ondřej

Mám za sebou další dvě večerní vycházky. První se moc nepovedla a kloudný kapr se na podložku nepodíval. Včera se mnou byl Koli a bralo to suprově. Strategii na tyhle krátké vycházky, co teď podnikám jsem nezměnil. Místo jsem den dopředu prokrmil třema kilčama Tuňák/kaviár ...

Dva dny a dvě noci

21.07. 2020 | Zprávu napsal: Kryštof

Zdravím vás  Vyrazil jsem na 2 noci k řece na místo kde jsem zatím kapra neudělal. Co je lepší výzva než to jít prolomit. ???? Postavil jsem bydlení ve formě brolly a připravil klacky.  V krmení jsem měl jasno. Jeden prut 2*20mm lososa v soli a druhej prut 20mm klobásy a švestka ...

lipno a smraďoch

21.07. 2020 | Zprávu napsal: Dáňa

Zdravím po dlouhé době jsem se podíval na naše Jihočeské moře. Měli jsme na výběr mezi Orlíkem a Lipnem, nakonec jsme zvolili Lipno a nemohli jsme udělat lépe. Když jsme přijeli bylo velmi špatné počasí rozvezli pruty masivně nakrmili a čekali na první záběr. Za celý den js ...

Lipno

21.07. 2020 | Zprávu napsal: Zdenda

Zdravím bando freefišáci, já (moje přezdívka je WILDCARP) jsem vyrazil 10dní na svazovou přehradu Lipno. Otestoval jsem během 10dní různé koule Free Fish. Výsledek byl sklěvý. Nejvíc mi šel testovaný Ocean master. Dával jsem 24 mm, když mi došli dával jsem 3 koule a 5cm od há ...

Naviják

16.07. 2020 | Zprávu napsal: Jira

Zdravím,znáte to,když máte něco nového,je třeba to hned vyzkoušet.Tak i já,když se mi navijáky rozpadly u vody,jsem se rozhodl že si pořídím o třídu lepší.Přáním bylo na prvním rybolovu udělat záběr,abych je prověřil v akci.Přání bylo vyslyšeno a kapři kolem 70cm šl ...

Noční chytání na svazovce

16.07. 2020 | Zprávu napsal: Pavel Kopačka

Ahoj, před pár dny jsme vyrazili s bráchou na noční chytání, což se nám až tak často nepovede. Na jeden prut jsem nastražil dipované bolie Milk Shake a před tím zakrmil boilie Kreveta/Švestka s pár dipovanými kuličkami Milk Shake. Po nějaké době přišel ne až tak razatní zá ...

Závěr dovolené

15.07. 2020 | Zprávu napsal: Chmelík

Zdravim, na závěr dovolené jsme se s přítelkyní rozhodli, že zajedeme na jednu noc na soukromý revír (aby jsme mohli chytat oba). Po cestě jsme vyzvedli na poště balík s krevetou /švestkou a vyrazili rovnou k vodě. Vše rychle nachystat, zakrmit a šup s montážema do vody. Po hodi ...

Odpoledne na svazovce.

15.07. 2020 | Zprávu napsal: Ondřej

3 x na večer u vody, pokaždé pořádný kapr. Takhle funguje správně rozkrmené místo. Den dopředu jsem si zase došel prokrmit místo 3 kg speciálním boilies na masivní zákrmy a dlouhodobé udržení kaprů na krmném místě Tuňák/Kaviár, k tomu pár hrstí boilies, na které jsem m ...

Písák

13.07. 2020 | Zprávu napsal: Vojta

Ahoj. S Jendou jsme jsme strávili dvě noci u nás na Písáku. Krásně jsme si zachytali. Bralo hodně menších ryb, které ale krásně bojovaly. Povedly se i nějaké lepší, a souboje s nimi nám daly opravdu zabrat. Několikrát jsme museli do vody a rybu složité vyprošťovat ze stromů, ...

Pár hodin u vody

12.07. 2020 | Zprávu napsal: Pavča - Amatér/method men

V neděli jsem vyrazil na pár hodin na své oblíbené místo. Na testovaný Milkshake s pop Milkshake se povedl 11kg lysec.. Pár fotek a ať vám ...

Druhý večer na svazovce.

12.07. 2020 | Zprávu napsal: Ondřej

Po úspěšném večeru jsem vyrazil zase k vodě. Tentokrát se přidal i Kesam. Ještě za světla zabral podivný dlouhý šupík 10,5 kg na Milk shake s popkou Milk shake. Po setmění se povedl mě jeden menší kousek 8 kg na Červeného játrového lososa s popkou Kořeněný smraďoch. Kesam ...

Podruhé

12.07. 2020 | Zprávu napsal: Jira

Předpověd-déšt-jak předpovidali tak se i stalo.Znáte to,stojíte u okna a mám jet nebo zpatky do peřin.Jak se říká,doma to nenachytáš a tak jsem vyrazil.Klasika-honem postavit deštník,na jeden prut lososa na druhý Milk Shake na panáčka.Sedím a zase klasika,nic.Začnu si v duchu n ...

Svazovka

11.07. 2020 | Zprávu napsal: Ondřej

Včera jsem se po dlouhé době podíval na oblíbenou stojatou svazovku. Místo jsem si došel den předem předkrmit 6-ti kg speciálního boilies na masivní zákrmy a udržení kaprů na místě Tuňák/Kaviár. Včera jsem přišel na místo poslal jsem tam 3 kg Tuňáka + ke každému prutu p ...

číst více >
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.