Zprávy od vody

24hod na řece

23.05. 2022 | Zprávu napsal: Fílas

Ahoj,  Vyrazili jsme s Gábou jen na jeden den na řeku. Celkem se zadařilo pochytali jsme spoustu ryb mezi nimi se na břeh ukázali i lepší kapříci. Mě nejlépe fungovala testovaná novinka Ocean Master na kterou přišel i největší kapr. Gába pochytal dost ryb na Uzeného lososa a Tot ...

Víkend na Orlíku

22.05. 2022 | Zprávu napsal: Tygr

Čau ahoj.. Po 14 dnech vydařené výpravy jsem se vrátil na Orlík znovu.. Vsadil  jsem pro začátek na nejlepší kuličku které jsem věřil a hned ji nabil pod háček a to na ocean master... Po pár hodinách přichází první kontakt,ale bohužel se jednalo o menší rybu do 70 cm... N ...

Milk Shake 3

20.05. 2022 | Zprávu napsal: Jira

Zdravím,tak se udělaly zase horka,chut chytit Amura mě neopustila a tak jsem zase vyrazil na ty moje čtyři hodinky než bude na padnutí.Samozřejmě Amur nepřišel,ale těší mě že místo jsem asi vybral dobře,Milk Shake funguje protože záběry přichází a vždy se najde jeden kteréh ...

Jarní viíkendovka

19.05. 2022 | Zprávu napsal: Sofo

Zdarec parto  V jednom květnovém víkendu jsem vyrazil na naší vodu nikoho jelikož nikam jinam nemůžu protože noty jsou v čistírně, ale to nevadí já si počkám!! Každopádně jsem vyjel na víkend na tento krásný zapomenutý rybník který je plný vázek a skal a od začátku jse ...

Milk Shake 2

19.05. 2022 | Zprávu napsal: Jira

Ahoj,pršelo tak jsem si řekl jestli by Amur nešel v tomhle počasí.Nešel,jsou to kur....,ale kapříkum Milk Shake chutna tak alespon tak,že přišel zase jeden co stál za to,vytáhnout ...

Skvělá nástraha

18.05. 2022 | Zprávu napsal: Zdeněk

Svazová voda a Totál AK Červ a jak jinak supr vono na ryb ...

Jarní masakr na svazovce

17.05. 2022 | Zprávu napsal: Láďa

Zdravím všechny, tuhle zprávu vám musím rozepsat, jelikož to co jsem zažil byl doslova masakr. V pátek odpoledne jsem dorazil na parkoviště k pískovny, naložil jsem věci na vozík a vyrazil na místo, na které moc lidí nechodí a mě se na tomto místě opravdu daří a přesně už v ...

Milk Shake

16.05. 2022 | Zprávu napsal: Jira

Ahoj,po dlouhé době zase lepší ryba.Letos jsem se rozhodl pro takovou šoulanou po pískovnách,tak těch ryb bude pomálu.Víc jak 14dní jsem chodil na místo kde jsem si loni v říjnu krásně zachytal.Bohužel bez záběru.Začalo horko tak jsem chtěl zkusit Amura.Navařil jsem partikl,př ...

Víkendovka na svazu

15.05. 2022 | Zprávu napsal: Šimon

Ahoj, během víkendu jsem navštívil svazovou vodu První den nějaké záběry byly, ale nebyla z toho žádná hezčí ryba.  Druhý den k večeru to konečně začalo brát a přicházely pravidelné záběry i od slušných ryb. Následovala velmi krušná noc, za tmy jsem udělal 7 záběr ...

Víkend na Berounce

13.05. 2022 | Zprávu napsal: Honza Nový

Již tradičně jsem svojí první víkendovou výpravu sezóny podnikl na mojí milovanou Berounku. Ve středu jsem si zajel místo prokrmit total naturalem a v pátek se jelo. Hned po příjezdu na místo jsem při vystupování z člunu uklouzl a spadl do vody společně s taškou plnou oblečen ...

Tři dny na Orlíku

12.05. 2022 | Zprávu napsal: Tygr

Ahoj.  S Milanem jsme se domluvili na vyprávě na Orlík.. Já jel o den dříve s tím, že vyberu místo a Milda se druhý den ke mě přidá. Přijedu na místo, postavím zázemí a jdu chystat krmení..Pro začátek dávám na oba pruty 14ku plovku ledového shocka..montáže pokládám do ...

Čarodky na kaprech

11.05. 2022 | Zprávu napsal: Pavča - Amatér/method men

Na čarodky mi vyšel víkend pracovní noční. Den před příchodem k vodě jsem se dozvěděl, že je to na pískovně mrtvé a vůbec to nebere. Tak jsem si řekl, že se aspoň po nočních vyspím u vody na čerstvém vzduchu. Vyměřený čas byl pátek, sobota, neděle cca od sedmi do čtyr ...

Zpět na místo činu

10.05. 2022 | Zprávu napsal: Lukáš Vidlák

Zdar freefišláci, tento revír-nerevír mě nenechá v klidu i přes to, že zde neplave moc větších ryb. To tajemno co se skrývá pod vodní hladinou mě nenechává v klidu. Po loňské hloubkové kontrole místní kapří osádky jsem zjistil, že se zde nachází pouze lysci a to mě baví ...

Víkendovka na přehradě

09.05. 2022 | Zprávu napsal: Šimon

Ahoj, vyrazil jsem na mojí domovskou svazovou přehradu, první den byl slabší, povedl se nějaký násaďák a pár tloušťů. Noc byla klidná, bez záběru. Druhý den ráno to poprvé rozjel hezčí kapr, po něm násedovala kopice násaďáků a tloušťů a k večeru se povedla druhá lep ...

Pohodový víkend

09.05. 2022 | Zprávu napsal: Fílas

Čau bando, tak jsme o víkendu s klukama vyrazili na nás oblíbený úsek řeky. Tentokrát bez predkrmeni a povedli se tři kousky a pár menších násaďáků. Dva kaprici měli kolem 6-8kg a jeden 11,5kg, to byl krásný poledňáček. Dva menší si zobli Uzeného lososa a ten největší si ...

S dětmi na rybách

09.05. 2022 | Zprávu napsal: Ondřej a Markáč

Poslední měsíc jsem rybám kvůli práci moc nedal. Včera jsem se konečně urval s Kubou k vodě. Plán byl od poledne do půlnoci sednou na svazovku. Odpoledne s námi byl ještě kamarád s feederem a s dětmi. Místo jsme předkrmili boilies Tuňák/ kaviár, každý jsme nakobrovali 3 kg. ...

číst více >
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.