Poprvé je to nejlepší...

04.06. 2011

Já, bratr a kolega z práce Serža jsme si začali pohrávat s myšlenkou vyrazit na delší a hlavně první pořádnou výpravu za kapry. Zhruba tří měsíční plánovaní nakonec zrodilo jarní výpravu na Orlík! Zhruba týden před odjezdem odpadl bratr díky namoženým zádům, aspoň zbude víc kapru na nás okomentoval Serža........

Sobota, den odjezdu nastal, dva plně naložené kombíky jídlem pro nás a kapry, pivem a výbavou pro rybolov jsme s obtížemi a za komentářů místních kempařů, že jedeme na ryby náklaďákem atd přeložili na člun a druhým jsme táhli vše na místo lovu. Po příjezdu jsme hned vyjeli na vodu a provedli první plošný zákrm zhruba 5kg kukuřice, 2kg řepky, 2kg halibut pelet a 2kg boilie...... Do setmění jsme v klidu postavili bivi, nahodili pruty a začali si užívat klidu, pohody a studeného pivka :-)

Prví záběr přišel druhý den brzy odpoledne za pěkného vedra a ryba stála zato, krásný 90cm šupík. Váha ukazovala 9,5kg se sakem, čož nás docela překvapilo a po vyfocení a puštění kapra zpět jsme začali zkoumat mojí zbrusu novou váhu....... vše nám bylo jasné po zvážení 5l barelu s vodou.......váha ukázala 3kg místo cca 5kg......... kolik vážil můj první velký kapr se už nedovím. Další ryba byla Seržova 85cm šupík kolem 23h večer, velká radost, foto, puštění a hned další jízda na mém prutě 80cm šupík, pak už jezdil jen panák rumu za panákem na oslavu radosti. Tomu říkám začátek první výpravy za kaprama!

Můj první velký kapr!!!!

Tak plav.

A Serži první macek v životě.

Třetí den dopoledne přišlo pár záběru kapru od 60cm do 80cm prostě nádhera....další krmná dávka 7kg kuku, 3kg řepky, pelety a boilie rozděleno na čtyři krmná místa. V podvečer přišly další záběry kaprů a opět od 60 do 80cm po každém záběru následovalo lehké dokrmení peletama a pár kuličkama boilie, ať mají co hledat.......

V podobném spokojeném rytmu jsme si užívali další dny výpravy, záběry přicházely střídavě Seržovi i mě, jako kdyby nás kapři spravedlivě dělily. Po zaslaní informace o aktivitě ryb Ondrovi na jehož boilie jsme chytali se rozhodl v patek dorazit i s přesnou váhou. Strávil poslední 2dny výpravy s námi. Nechápavě sledoval, že nezavážíme, pouze nahazujeme s PVA přívěsem proti zamotání.  Jak už někdo přede mnou pravil „V jednoduchosti je síla, žádné složitosti!“

Sobotní bonus největší ryby výpravy 92cm a 15kg šupináče jsem nečekal!  Sežral červeného játrového lososa a byl můj.  Serža chytil ještě pěkného 75cm dlouhého šupíka a bohužel musel kolem poledne odjet.... Odpoledne mi přišel ještě 13,5kg šupináč. Nedělní ráno mě vytáhl ze spacáku kapr odhadem 75cm, kterého jsem ani nevážil a pustil rovnou z podběráku. Po týdnu u vody a rychlém probuzení jsem byl utahanej a línej. Ondřej se nezahambil a lapnul kapra 14,5 kg. Chytali jsme do nedělního poledne a skoro se slzou v oku jsem opouštěl místo, kde jsem prožil mých 9 nejkrásnějších rybářských dní v životě.

Na  závěr bych chtěl spolu se Seržou poděkovat Ondrovi a Radkovi za jejich Freefish boilies, které nám hned na první výpravě ukázalo svou účinost. Zkoušeli jsme Červeného játrového lososa + AK čerstvý uzený losos a Zelenou Oliheň + AK oliheň, chobotnice a jsou to bomby!

Zde posílám fotky většiny slušných úlovků,  zdraví Honza.

Noční šupík.

Kolegovi se nechtělo z pelechu, tak aspoň na podložce.

Koule.

Seržův šupík.

Další šupík.

...

Seržovi dokonce přišly dva záběry téměř naráz.

Lysáček.

Bralo to neuvěřitelně!

Další nádherná ryba.

15 kg!!!

Kamarádka.

Poslední kapr výpravy.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací naleznete zde.